niedziela, 11 marca 2012

Metamorfoza

Majciak_x3

(Kliknij na dany obrazek aby powiększyć)

PRZED: Bardzo mi się podoba mi się Twój makijaż, aż szkoda mi było go zmywać. Podoba mi się jak połączyłaś cienie- czarny z różem, co sprawiło, że makijaż był dość lekki, a zarazem ostry. :)

PO: Nie zmieniłam fryzury, bo bardzo mi się podobała, tak samo jak kolor, a w ogóle brwi by zostały innego koloru, co nie wchodzi w grę. :) Pomalowałam oczy kilkoma odcieniami zieleni i błękitu, aczkolwiek nie użyłam mascary, bo na tych oczach wyglądała dość nieciekawie. Lekko "machnęłam" policzki, i dodałam lekko różową pomadkę. :)

PRZED: WOW! Jaka kreatywność! Ile warstw! Zdejmowanie tego wszystkiego zajęło mi jakąś dłuższą chwilę. Stylizacja mi się bardzo podoba, aczkolwiek mam mieszane uczucia co do takiej ilości odcieni brązu. 

PO: Nie wiem czy Ci się spodoba czy nie, ale strój się zmienił na bardziej elegancki (znowu :p). Nie użyłam tylu warstw co Ty, ale i tak wydaje mi się dość ciekawie. :)

I JAK? CZY JESTEŚ ZADOWOLONA Z EFEKTU? 

2 komentarze:

  1. Kurczę, makijaż i ubiór w Twoim wykonaniu są świetne. Jednak jeżeli chodzi o makijaż to ja raczej wolę mieszać wiele kolorów chociaż i tak Twoje dzieło mi się podoba. Co do ubioru to z pewnością kiedyś wykorzystam, fenomenalnie. Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :D dziękuje bardzo miło mi :) masz wiele świetnych ubrań w szafie wartych uwagi ^.^

      Usuń