niedziela, 11 marca 2012

kombosynaNK

(Kliknij na dany obrazek aby powiększyć)

(metamorfoza była wykonywana już wcześniej)
  PRZED: Bardzo ładny makijaż w ostrych kolorach, co podkreśliło urodę Twojej me-doll, a w szczególności karnację. Fryzura też jest fajna, z racji, że jest oryginalna, aczkolwiek przypomina mi styl Ami Winehouse. :)

PO: Zmieniłam fryzurkę-czyli "wyprostowałam" włosy, i postawiłam na mocny makijaż. Resztę zostawiłam nieruszoną, bo oczy wykonały całą robotę. :)

PRZED: Postawiłaś na "PUNK". Ten styl nie należy do moich ulubionych, aczkolwiek w tej stylizacji nie jest źle. Uważam, że mogłabyś dodać dodatkowy kolor oprócz czarnego np. czerwony. Nie założyłaś żadnej torebki. Cieszę się, że nie założyłaś nic na głowę, bo fryzura tutaj jest dość dużym dodatkiem. ^.^

PO: Trochę "Francji-elegancji"! Uwielbiam takie kolory! Zapewne tego lata będą hitem- beże, róże czy błękity, to jest to! Podoba mi się ta stylizacja, ale jest dość pusta, aczkolwiek nie chciałam przesadzić z dodatkami. :D

 

I JAK PODOBA SIĘ KOŃCOWY EFEKT?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz