niedziela, 11 marca 2012

Metamorfoza

karolinkusia767

(Kliknij na dany obrazek aby powiększyć)

 PRZED: Hmmm...nie będę komentować stylu, bo o gustach się nie dyskutuje, i każdy człowiek ma inny styl. Ja natomiast nie lubię dużej ilości makijażu i ozdóbek w tym samym czasie na tej samej twarzy. Dobrze, że brwi są dopasowane do koloru włosów, i oczy pomalowane na dwa kolory. :)

PO: Nie miałaś za dużo cieni do powiek, dlatego postawiłam na proste "smokey eyes". Policzki machnęłam lekkim różem i dodałam malinową pomadkę. :D

PRZED: Tak jak w makijażu powiem, że o gustach się nie dyskutuje, aczkolwiek tutaj jest troszkę lepiej, może dlatego, bo tutaj nie masz AŻ tak dużo dodatków jak było na twarzy, co jest dość dużym plusem. Moglibyśmy się pozbyć tego czegoś co masz na głowie. ^.^

PO: Nie miałaś za dużo ubrań w moim stylu, co utrudniło mi sprawę. Jak sama widzisz kolorystyka nie jest za bardzo urozmaicona, ale wyglądasz elegancko. :]

I JAK? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz