środa, 21 marca 2012

Metamorfoza

natusia2000t

(Kliknij na dany obrazek aby powiększyć)

  PRZED: Wreszcie jakaś ruda! Ślicznie wyglądasz w tych kolorach! Masz na sobie bardzo profesjonalny makijaż, który podkreśla Twoją delikatną cerę.

PO: Zrobiłam dwie opcje, bo nie byłam za bardzo zadowolona z pierwszej (środkowej) gdyż makijaż był bardzo podobny do poprzedniego (Twojego). Druga jest troszkę bardziej na "ostro", aczkolwiek nie wiem, która mi się bardziej podoba. :) Zmieniłam także fryzurki, ale ich koloru nie zmieniałam z racji, iż brwi zostały by rudego koloru. :)

 PRZED: Fajna, aczkolwiek dość prosta stylizacja na letnie pogody. :) Nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek torebka wydaje mi się "zimowa" (?).

PO:  Też postawiłam na prostą letnią stylizację. ;) Myślę, że Ci się spodoba, bo jest dziewczęco i elegancko. :D

 I JAK? CZY JESTEŚ ZADOWOLONA  Z EFEKTU? ^.^

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za metamorfozę!
    Jest na prawdę śliczna! Podoba mi się makijaż w "Po2"! Wbrew pozorom gustuję w takich makijażach. Stylizacja tez mi się podoba, jednak dodałabym jakiś pasek (muszę sobie kupić)i naszyjnik :).
    Aha i dzięki za tak miłą opinię ^^.

    natusia2000t

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej O.o dziękuje Ci bardzo za ten miły komentarz! :D
      Też szukałam jakiegoś paska, aczkolwiek żadnego nie znalazłam :D
      Dziękuje Ci jeszcze raz za "podziękowanie" i przepraszam, że tak długo musiałaś czekać. :]

      Usuń