środa, 21 marca 2012

Metamorfoza

VirginiaaStar

(Kliknij na dany obrazek aby powiększyć)

  PRZED: Zacznijmy od góry- strasznie podoba mi się ta fryzura, która podkreśla Twoją cerę. Brwi są w porządku, aczkolwiek oczy, a właściwie ich makijaż nie za bardzo mnie przekonuje. Wydaje mi się, że jest za mocny i jest dość "wysoki". Cieszę się jednak, że z racji, że Twoje oczy były mocno pomalowane, resztę zostawiłaś naturalną. :)

PO: Nie zmieniałam fryzury, bo uważam, że Twoja me-doll w tej wygląda najlepiej.  Też postawiłam na dość mocny makijaż, ale zmieniłam kolory. :)

PRZED: Jest prawidłowo, aczkolwiek pusto. :p Teraz pastele stały się bardzo modne. :)

PO: Zostawiłam kurteczkę, bo jest świetna! Zmieniłam troszkę kolorystykę ubrań na bardziej "ostrą", i dodałam parę warstw.

I JAK? JESTEŚ ZADOWOLONA? :D

4 komentarze:

  1. mmm.. :))
    Makijaż mi się podoba, choć jest taki "zwykły". Ja lubię się wyróżniać i wymyślać różne kombinacje. :]
    Ubiór ładny. (nie jest w moim stylu)
    Jestem zadowolona z twojej pracy :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam :*

    VirginiaaStar

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że doceniłaś moją pracę i mój czas, aczkolwiek makijaż nie wyszedł za bardzo taki jaki chciałam- ale jeżeli powiększysz obrazek, to zobaczysz tam 2 kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, nałożyłaś na czarny fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń